Garantie

Wij produceren onze kozijnen met de meeste zorg. Op onze kunststof kozijnen krijg je daarom 5 jaar garantie en 2 jaar garantie op het beslag (hang en sluitwerk). Glas is 5 jaar gegarandeerd tegen lekkage. Maar lekkage ontstaat eigenlijk altijd direct bij productie van het glas. Dus als het niet al lek is, vlak na levering, zal over het algemeen lekkage veel later optreden dan 5 jaar. De gemiddelde levensduur van dubbelglas is ongeveer 20 jaar, maar lekkage treedt pas vaak nog veel later op. Met lekkage bedoelen we lekkage van het Argon gas in de spouw van het glas. Hierdoor krijg je verminderd zicht. Garantie betreft alleen de kosten van de reparatie of herlevering van het kozijn. Vervolg/gevolg schade is niet inbegrepen in de garantie.

Garantie is o.a. uitgesloten indien:

  • De klacht niet schriftelijk is gemeld bij partumonline.nl
  • Er sprake is van gebruikelijke slijtage
  • Het product niet conform de voorwaarden / ondeugdelijk / ondeskundig is opgeslagen / gemonteerd en of gebruikt
  • Het product oneigenlijk is gebruikt of is gebruikt onder niet normale condities
  • Het product onredelijk / onoordeelkundig zijn gebruikt
  • De producten zijn beschadigd buiten toedoen van partumonline.nl, bijv. door nalatigheid, opzet, blikseminslag, natuurrampen, en ander onheil van buitenaf
  • Partumonline.nl niet in de gelegenheid wordt gesteld om inspectie te verrichten (zoals toegang tot het object, geen steiger om het product te bereiken etc) of het product te herstellen
  • Voor de volledige garantievoorwaarden, zie onze algemene voorwaarden

Klachten

Uiteraard produceren en leveren wij je kozijnen met de grootst mogelijke zorg. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, dan zullen we je zo goed mogelijk helpen. Voor klachten verzoeken we je ten alle tijden een email te sturen naar info@partumonline.nl

Deze email dient in ieder geval volgende informatie te bevatten:

  1. Ordernummer van je bestelling
  2. Positienummer van het kozijn, deze vindt je op je bestelling. (anders weten we niet welk kozijn het betreft)
  3. Adres waar het kozijn zich bevindt
  4. Duidelijke beschrijving van de klacht (hij is stuk, kunnen we helaas niet zoveel mee)
  5. Datum dat de klacht is waargenomen
  6. Foto’s van de schade of van de klacht
  7. Beschrijving hoe de klacht aan het licht is gekomen (bijv. bij het sluiten van het raam)
  8. Overige informatie die van belang kan zijn

Retouren

Aangezien de producten op maat zijn gemaakt, is het wettelijke retourrecht niet van toepassing. Uitzondering hierop is een product wat gebrekkig of niet compleet is (door toedoen van partumonline.nl) en niet kan worden hersteld door onze service dienst.

 

Nieuwsbrief
Benieuwd naar de laatste trends in kozijnen? Mis geen enkele update! Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en ontvang exclusieve acties, handige tips en inspirerende ideeën. Word lid van onze kozijnfamilie en geef jouw huis een stijlvolle upgrade. Meld je nu aan en ontdek een wereld van kozijnen van Partumonline!
* indicates required