Algemene informatie

Garantie

Op onze kunststof kozijnen krijg je 5 jaar garantie en 2 jaar garantie op het beslag.
Glas is 5 jaar gegarandeerd tegen lekkage. Maar lekkage ontstaat eigenlijk altijd direct bij productie van het glas. Dus als het niet al lek is, vlak na levering, zal over het algemeen lekkage veel later optreden dan 5 jaar. Met lekkage bedoelen we lekkage van het Argon gas in de spouw van het glas. Hierdoor krijg je verminderd zicht.
Garantie betreft alleen de kosten van de reparatie of herlevering van het kozijn. Vervolg/gevolg schade is niet inbegrepen in de garantie.
Voor de volledige garantievoorwaarden verwijzen we je graag naar de algemene voorwaarden.

Advies

Mocht je vragen hebben, reageer op onze chat of via email : info@partumonline.nl
We zullen je dan zo spoedig mogelijk helpen.

Betaling

De betaling vindt bij opdracht plaats, via ideal of in3 termijn tegen 0% rente. Hierna gaat de levertijd in.

In3 – 2/3 betalen binnen 60 dagen met 0% rente
Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In delen betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.

Is je opdracht groter dan 3000 euro, splits deze dan op in kleinere bestellingen.

Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.

Hoe werkt het?
Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 60 dagen later betaal je het tweede en derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!

  1. Kies & check:
    Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.
  1. 1e betaling & start productie:
    Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt direct in productie genomen.
  1. 2e & 3e betaling:
    De formele eisen van IN3 : Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.
    Maar wij hebben overeenstemming met IN3, dat speciaal voor ons de tweede termijn tegelijk met de derde termijn voldaan mag worden.
    Je krijgt mogelijk na 30 dagen wel een betaalverzoek, maar die mag je negeren.
    Partumonline.nl heeft dit met IN3 afgesproken omdat de levertijd van het product over het algemeen meer is dan 30 dagen.
    Je betaald 2/3 deel pas op 60 dagen, na bestelling. Op deze manier heb je altijd je bestelling in huis voordat je het laatste 2/3 deel betaald.
    Wel zo makkelijk en zekerheid voor jou!

Factuur

Zodra je kozijn is geleverd, ontvang je van ons via de mail een officiële factuur met B.T.W.
Mocht je een kopie factuur nodig hebben, kun je die altijd opvragen via onze email: info@partumonline.nl

Algemene voorwaarden

Op al onze leveringen zijn de algemene voorwaarden van partumonline.nl van toepassing.
Deze vindt je op onze pagina algemene voorwaarden.

Status van de bestelling

Bij bestelling kies je zelf de gewenste leverdatum.
Een aantal dagen voor de levering krijg je van ons een email met daarin de laatste update omtrent de levering.
De fabriek heeft ongeveer 5 weken nodig om je kozijnen te produceren en daarna moeten we deze nog vervoeren.
Mocht je meer willen weten over de status van je bestelling, reageer op onze chat of via email : info@partumonline.nl

Wijzigen van je bestelling

De door jou bestelde kozijnen, worden speciaal voor jou geproduceerd. Helaas is het dus niet zo makkelijk om je bestelling even te wijzigen.
Over het algemeen starten wij direct met het voorbereiden van je order en het bestellen van materialen.
Het glas wordt bijvoorbeeld extern besteld en dat kunnen we niet zomaar meer wijzigen.

Afhankelijk van het moment waarop je wil wijzigen, kunnen we je wellicht toch helpen, maar dit is helaas geen garantie.

Als het kozijn bijvoorbeeld al gelast is, kunnen we niets meer wijzigen aan de maten.
Natuurlijk zullen we in dergelijke gevallen altijd samen op zoek gaan naar een oplossing die zo weinig mogelijk kosten met zich meebrengt.
Als de productie nog niet gestart is, zijn er over het algemeen gemakkelijk oplossingen te vinden, die ook geen kosten tot gevolg hebben.
Maar helaas is dit niet altijd het geval.

Neem in geval van wijzigingen altijd zo snel mogelijk contact op. Als het mogelijk is, zetten we desnoods je order even op hold, als je nog niet alles weet.

Klachten

Uiteraard produceren en leveren wij je kozijnen met de grootst mogelijke zorg. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, dan zullen we je zo goed mogelijk helpen.

Voor klachten verzoeken we je ten alle tijden een email te sturen naar info@partumonline.nl

Deze email dient in ieder geval volgende informatie te bevatten:

  1. Ordernummer van je bestelling
  2. Positienummer van het kozijn, deze vindt je op je bestelling. (anders weten we niet welk kozijn het betreft)
  3. Adres waar het kozijn zich bevindt
  4. Duidelijke beschrijving van de klacht (hij is stuk, kunnen we helaas niet zoveel mee)
  5. Datum dat de klacht is waargenomen
  6. Foto’s van de schade of van de klacht
  7. Beschrijving hoe de klacht aan het licht is gekomen (bijv. bij het sluiten van het raam)
  8. Overige informatie die van belang kan zijn

Retouren

Aangezien de producten op maat zijn gemaakt, is het wettelijke retourrecht niet van toepassing.
Uitzondering hierop is een product wat gebrekkig of niet compleet is (door toedoen van partumonline.nl) en niet kan worden hersteld door onze service dienst.

 

Advies nodig? Vraag om een terugbelverzoek!

Wilt u advies of heeft u een vraag? Wilt u daarover liever teruggebeld worden? Geef uw vraag aan ons door. Dan bellen wij u binnen 24 uur terug!

Waarom bestellen bij partumonline.nl?

Iedere webshop heeft natuurlijk zijn eigen unique selling points. Wij dus ook! Lees hieronder wat we jullie kunnen bieden.

Zekerheid: Betaal 10% bij bestelling en 90% binnen 5 dagen na levering

Bij ons hoef je slechts 10% aan te betalen, bij opdracht. Bij levering betaal of binnen 5 dagen na levering betaal je de rest. 

Volume korting

Grote bestellingen worden bij ons goed beloond. Vandaar dat wij vanaf een besteding van €3000,-, volume korting hanteren. Dit dien je wel zelf te in te voeren. U kunt onder het column de juiste kortingscode invoeren en deze in vullen op de winkelmand pagina. 

Voorwaarden
Kortingscode
Aantal korting in %
Orderwaarde boven de €3000,-
volume3000
3%
Orderwaarde boven de €4000,-
volume4000
4%
Orderwaarde boven de €5000,-
volume5000
5%

Gratis thuis afgeleverd bij een besteding vanaf €1500,-

Wanneer je een orderwaarde van meer  dan €1500 hebt bereikt, worden je kozijnen en/of deuren gratis bij je thuis afgeleverd! Onder 1500 euro bedragen de verzendkosten 42,35 euro per levering, ongeacht de hoeveelheid kozijnen.

Veel keuze mogelijkheden

Helaas kunnen we niet alle mogelijk opties aanbieden in onze webshop. U kunt wel gemakkelijk een formulier invullen met de gewenste opties, zodat we je een offerte op maat kunnen sturen. Bij ons is namelijk vrijwel alles mogelijk op het gebied van kunststof kozijnen. Je kunt hier terecht om handmatig een offerte aan te vragen.

Bematen van uw kozijn

De positie van een stijl of dorpel wordt altijd op het midden van de stijl of dorpel aangegeven.

Openingen zijn daarom altijd wat kleiner dan de hart op hartmaten van de stijlen / dorpels

Scroll naar beneden voor informatie over inmeten en details van deuren

INMETEN - EEN VOORBEELD

Onderaan deze pagina staan enkele speciale details voor deuren, zodat je de maat van onderkant deur naar onderkant kozijn kunt zien. 
Dit is handig als je wilt bepalen hoeveel ruimte je wilt tussen onderkant deur en bovenkant vloer. 

Hieronder volgt een voorbeeld voor het inmeten van het kozijn, indien u gebruik maakt van een profiel met een aanslag welke in een stelkozijn wordt geplaatst. 

Inmeten doe je altijd aan de buitenzijde van het kozijn

Stap 1: Meet de breedte van de muur opening op 3 plaatsen

Stap 2: Neem de kleinste maat en trek hier 10 mm vanaf, voor randspeling voor het nieuwe kozijn = 790 mm (breedte)

Stap 3: Meet hoogte van het bestaande houten kozijn

Stap 4: Neem de kleinste maat en trek hier 10 mm vanaf, voor randspeling voor het nieuwe kozijn = 990 mm (hoogte)


Stap 5: Bestelmaten uit stap 2 en stap 4 invoeren op de site
Breedte: 790 mm Hoogte: 990 mm

Onze site laat nu de buitenwerkse en binnenwerkse maat van het kozijn zien. 
De binnenwerkse maat is kleiner als je gekozen hebt voor een aanslag

Stap 6: Binnenwerkse maten controleren

De site geeft nu ook de binnewerkse maten aan. Controleer aan de binnenzijde of de opening groot genoeg is voor de binnenwerkse maten van het kozijn. Anders past het kozijn niet en moet je of het kozijn iets kleiner maken of de opening aan de binnenzijde aanpassen. Aan de binnenzijde heb je ook ongeveer 5 mm speling nodig (rondom).

Hieronder volgende enkele voorbeelden van de meest voorkomende situaties.

Montage met een stelkozijn en met een aanslag is verreweg de meest voorkomende situatie in Nederland. 

Deze voorbeelden zijn slechts enkele van de vele voorkomende situaties in de praktijk. Aan dit voorbeeld kunnen geen rechten worden ontleend. 

Diverse details

Voor meer technische informatie verwijzen wij u graag naar onze montage pagina.
Op de pagina kunnen opties staan welke niet standaard meegeleverd worden.