Garantie
Op onze kunststof kozijnen krijg je 5 jaar garantie en 2 jaar garantie op het beslag.
Glas is 5 jaar gegarandeerd tegen lekkage. Maar lekkage ontstaat eigenlijk altijd direct bij productie van het glas. Dus als het niet al lek is, vlak na levering, zal over het algemeen lekkage veel later optreden dan 5 jaar. Met lekkage bedoelen we lekkage van het Argon gas in de spouw van het glas. Hierdoor krijg je verminderd zicht.
Garantie betreft alleen de kosten van de reparatie of herlevering van het kozijn. Vervolg/gevolg schade is niet inbegrepen in de garantie.
Voor de volledige garantievoorwaarden verwijzen we je graag naar de algemene voorwaarden.
Advies
Mocht je vragen hebben, reageer op onze chat of via email : info@partumonline.nl
We zullen je dan zo spoedig mogelijk helpen.
Betaling
De betaling vindt bij opdracht plaats, via ideal of in3 termijn tegen 0% rente. Hierna gaat de levertijd in.
In3 – 2/3 betalen binnen 60 dagen met 0% rente
Betaal je je aankoop liever niet in één keer? Maak dan gebruik van in3: de enige gespreid betaalmethode met 0% rente. In delen betaal je het aankoopbedrag zonder extra kosten. Zo koop je binnen je budget je favoriete product. Het minimale bestelbedrag is € 100,- en het maximale bestelbedrag is € 3.000,-.
Is je opdracht groter dan 3000 euro, splits deze dan op in kleinere bestellingen.
Voorafgaand aan de betaling doet in3 een supersnelle gegevenscontrole. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling niet geautoriseerd worden, dan kan je contact opnemen met in3 of kiezen voor een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over in3? Bezoek dan: www.payin3.nl.
Hoe werkt het?
Als je kiest voor in3 betaal je het volledige bedrag in delen binnen 60 dagen. Op de dag van je bestelling betaal je het eerste deel via iDeal en wordt je aankoop verzonden. 60 dagen later betaal je het tweede en derde deel. Zo hoef je geen grote uitgave in één keer te doen. Je ontvangt een mailtje zodra je een nieuwe betaling moet doen. Wel zo makkelijk!
- Kies & check:
Kies in3 bij het afrekenen, het systeem doet een supersnelle gegevenscontrole.
- 1e betaling & start productie:
Je doet direct je eerste betaling en de bestelling wordt direct in productie genomen.
- 2e & 3e betaling:
De formele eisen van IN3 : Binnen 30 dagen doe je de tweede betaling en binnen 60 dagen doe je de derde betaling.
Maar wij hebben overeenstemming met IN3, dat speciaal voor ons de tweede termijn tegelijk met de derde termijn voldaan mag worden.
Je krijgt mogelijk na 30 dagen wel een betaalverzoek, maar die mag je negeren.
Partumonline.nl heeft dit met IN3 afgesproken omdat de levertijd van het product over het algemeen meer is dan 30 dagen.
Je betaald 2/3 deel pas op 60 dagen, na bestelling. Op deze manier heb je altijd je bestelling in huis voordat je het laatste 2/3 deel betaald.
Wel zo makkelijk en zekerheid voor jou!
Factuur
Zodra je kozijn is geleverd, ontvang je van ons via de mail een officiële factuur met B.T.W.
Mocht je een kopie factuur nodig hebben, kun je die altijd opvragen via onze email: info@partumonline.nl
Algemene voorwaarden
Op al onze leveringen zijn de algemene voorwaarden van partumonline.nl van toepassing.
Deze vindt je op onze pagina algemene voorwaarden.
Status van de bestelling
Bij bestelling kies je zelf de gewenste leverdatum.
Een aantal dagen voor de levering krijg je van ons een email met daarin de laatste update omtrent de levering.
De fabriek heeft ongeveer 5 weken nodig om je kozijnen te produceren en daarna moeten we deze nog vervoeren.
Mocht je meer willen weten over de status van je bestelling, reageer op onze chat of via email : info@partumonline.nl
Wijzigen van je bestelling
De door jou bestelde kozijnen, worden speciaal voor jou geproduceerd. Helaas is het dus niet zo makkelijk om je bestelling even te wijzigen.
Over het algemeen starten wij direct met het voorbereiden van je order en het bestellen van materialen.
Het glas wordt bijvoorbeeld extern besteld en dat kunnen we niet zomaar meer wijzigen.
Afhankelijk van het moment waarop je wil wijzigen, kunnen we je wellicht toch helpen, maar dit is helaas geen garantie.
Als het kozijn bijvoorbeeld al gelast is, kunnen we niets meer wijzigen aan de maten.
Natuurlijk zullen we in dergelijke gevallen altijd samen op zoek gaan naar een oplossing die zo weinig mogelijk kosten met zich meebrengt.
Als de productie nog niet gestart is, zijn er over het algemeen gemakkelijk oplossingen te vinden, die ook geen kosten tot gevolg hebben.
Maar helaas is dit niet altijd het geval.
Neem in geval van wijzigingen altijd zo snel mogelijk contact op. Als het mogelijk is, zetten we desnoods je order even op hold, als je nog niet alles weet.
Klachten
Uiteraard produceren en leveren wij je kozijnen met de grootst mogelijke zorg. Mocht er onverhoopt toch iets misgaan, dan zullen we je zo goed mogelijk helpen.
Voor klachten verzoeken we je ten alle tijden een email te sturen naar info@partumonline.nl
Deze email dient in ieder geval volgende informatie te bevatten:
- Ordernummer van je bestelling
- Positienummer van het kozijn, deze vindt je op je bestelling. (anders weten we niet welk kozijn het betreft)
- Adres waar het kozijn zich bevindt
- Duidelijke beschrijving van de klacht (hij is stuk, kunnen we helaas niet zoveel mee)
- Datum dat de klacht is waargenomen
- Foto’s van de schade of van de klacht
- Beschrijving hoe de klacht aan het licht is gekomen (bijv. bij het sluiten van het raam)
- Overige informatie die van belang kan zijn
Retouren
Aangezien de producten op maat zijn gemaakt, is het wettelijke retourrecht niet van toepassing.
Uitzondering hierop is een product wat gebrekkig of niet compleet is (door toedoen van partumonline.nl) en niet kan worden hersteld door onze service dienst.